Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Τελευταία Νέα

Μάντεψε Ποιος Ήρθε για τα Γενέθλιά σου

ΠΕΜΠΤΗ 23/7 – 23:00

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 24/7 – 22:00


Δραματική κομεντί 2019  || Διάρκεια: 101′

Η πρωταγωνιστική παρουσία της Κατρίν Ντενέβ αποτελεί αναμφίβολα το εμπορικό ατού της ενδέκατης ταινίας του Γάλλου ηθοποιού και σκηνοθέτη Σεντρίκ Καν, ενός άνισου και μάλλον απρόσωπου δημιουργού, ο οποίος εστιάζει στις ανθρώπινες σχέσεις και στα δράματα χαρακτήρων («L’Ennui», «Το Αεροπλανάκι που μου Χάρισε ο Μπαμπάς μου», «Μια Καλύτερη Ζωή»). Ως Αντρεά, η οποία για να γιορτάσει τα 70ά γενέθλιά της καλεί στην έπαυλή της, όπου ζει με τον άντρα της, τους δύο γιους της με τις οικογένειές τους, η Ντενέβ κρατά θεμελιώδη, αλλά στην πραγματικότητα δεύτερο ρόλο σε αυτό το χιουμοριστικά δραματικό «οικογενειακό ντοκιμαντέρ». Ο ένας γιος, μάλιστα, έχει φέρει μαζί και την κάμερά του και προσπαθεί να πείσει τους υπολοίπους να συμμετάσχουν στο αυτοσχέδιο φιλμάκι που θέλει να γυρίσει με αφορμή την επετειακή συνάντηση.

Ο βασικός και πλέον ενδιαφέρων χαρακτήρας της ταινίας είναι η Κλερ, η μικρότερη κόρη της οικογένειας, η οποία προστίθεται απροειδοποίητα στη χαρωπή συνάθροιση και δεν θέλει πολύ για να την αναστατώσει. Αν κι έχει απομακρυνθεί από γονείς και αδέρφια εδώ και καιρό κι έχει αφήσει την έφηβη κόρη της στη φροντίδα των παππούδων, η παρουσία της εκεί οφείλεται στην επιθυμία της να πουλήσει άμεσα το σπίτι, το οποίο στην πραγματικότητα της ανήκει.

 

Η επιθετική συμπεριφορά της θα προκαλέσει μια σειρά από αλυσιδωτές αντιδράσεις και μετωπικές συγκρούσεις, οι οποίες θα φέρουν στην επιφάνεια επώδυνες και απωθημένες αλήθειες. Η παρότρυνση της Αντρεά «μόνον ευχάριστες κουβέντες σήμερα» πέφτει στο κενό, ο καθένας τα βάζει με τον διπλανό του και ο Σεντρίκ Καν διασκεδάζει με το όλο ψυχόδραμα, το οποίο επιχειρεί να θίξει πόσο αβάσταχτα ανάλαφρα είναι τα προβλήματα της σύγχρονης μπουρζουαζίας. Τουλάχιστον δεν κρατά ο ίδιος τον ρόλο του γιου/σκηνοθέτη που φιλοσοφεί κάθε τόσο –αλλά ποτέ στα σοβαρά– περί δημιουργίας, καλλιτεχνικής φιλοδοξίας και ακυρωμένων φιλοδοξιών.

Η εξυπνάδα του σκηνοθέτη και σεναριογράφου είναι πως φέρνει όλα αυτά σε πρώτο πλάνο με βαθύ σαρκασμό, αποφεύγοντας τη στομφώδη πόζα (η μπουλβάρ πλευρά της ταινίας), η κινηματογραφική του αδυναμία είναι όμως πως δεν μπορεί να ξεκολλήσει αυτήν τη χιουμοριστική προσέγγιση από την τυπική γαλλική συνταγή: ατελείωτοι, καθημερινοί διάλογοι οι οποίοι διακόπτονται από υστερικά ξεσπάσματα, μια αδιάκοπη, νευρωτική κίνηση των χαρακτήρων που καταντά νατουραλίστικη μανιέρα, «αβίαστες» μα κρυμμένες πίσω από το δάχτυλο κοινωνικές παρατηρήσεις και σινεφίλ αναφορές. Ένα αδέξιο μείγμα ντοκιμαντερίστικου ρεαλισμού και μεταμοντέρνας αποδόμησης (ο Μορίς Πιαλά συναντά τον Κριστόφ Ονορέ) στο οποίο οι ανθρώπινες σχέσεις, και δη οι οικογενειακές, περιγράφονται όλες από το μπανάλ «ούτε με εσένα ούτε χωρίς εσένα».

Δράση «Εναρμόνιση Οικογενειακής και Επαγγελματικής ζωής» έτους 2020-2021

Παρακαλούνται όλοι οι ωφελούμενοι, που επιθυμούν να εγγράψουν τα τέκνα τους:

Α. στους Δημοτικούς Παιδικούς Σταθμού Ξυλοκάστρου & Δερβενίου για προ-νήπια από 2,5 ετών συμπληρωμένα κατά το μήνα εγγραφής (1-30/9/2020) μέχρι την ηλικία εγγραφής τους στην υποχρεωτική εκπαίδευση (νηπιαγωγείο)

Β. στο Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών (Κ.Δ.Α.Π.), για παιδιά από 5 έως 12 ετών

και πληρούν τις προϋποθέσεις της αρ. πρωτ. 9549/16-7-2020 πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος της Ε.Ε.Τ.Α.Α. ΑΕ, να συμπληρώσουν  και να υποβάλουν  ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ την “Αίτηση Συμμετοχής – Δήλωση”, στην ηλεκτρονική εφαρμογή που  είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα της Ε.Ε.Τ.Α.Α. (www.eetaa.gr , www.paidikoi.eetaa.gr , «Ηλεκτρονική υποβολή των αιτήσεων») και σύμφωνα με τις οδηγίες, που έχουν αναρτηθεί.

Η είσοδος στην ηλεκτρονική εφαρμογή θα γίνεται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (ΓΓΠΣΔΔ) του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (κωδικοί taxisnet), αποκλειστικά της αιτούσας.

Η χρήση των ίδιων κωδικών θα απαιτείται και για την πρόσβαση στις ειδικές εφαρμογές οποιασδήποτε άλλης ενέργειας (υποβολή ένστασης, ενημέρωση για το αποτέλεσμα της αίτησης/ένστασης, λήψη voucher, κ.ά.).

Οι Αιτήσεις συμμετοχής υποβάλλονται, ΜΟΝΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ, κατά το χρονικό διάστημα από

17/ 7/2020 – 05/8/2020 .

Καταληκτική ημερομηνία για την ηλεκτρονική υποβολή των Αιτήσεων, ορίζεται η 05/8/2020 και ώρα 23:59, βάσει του αποδεικτικού του Ηλεκτρονικού Πρωτοκόλλου που θα δίνεται αυτόματα.

Αιτήσεις μετά την παραπάνω ημερομηνία και ώρα, δεν θα μπορούν να υποβληθούν ηλεκτρονικά.

Πληροφορίες για τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, καθώς και οδηγίες συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης συμμετοχής  μπορείτε να αναζητήσετε :

στην ιστοσελίδα της Ε.Ε.Τ.Α.Α. ΑΕ www.eetaa.gr 

στον Δημοτικό Παιδικό Σταθμό Ξυλοκάστρου τηλ. 27430 28311

στον Δημοτικό Παιδικό Σταθμό Δερβενίου τηλ. 27430 32804

στο ΚΔΑΠ Ξυλοκάστρου τηλ. 27430 22343

Πρόγραμμα Πολιτιστικών εκδηλώσεων 2020

Στο πλαίσιο της διαφορετικής πραγματικότητας που βιώνουμε το φετινό καλοκαίρι, το Πρόγραμμα με τις Πολιτιστικές Εκδηλώσεις του Δήμου μας δεν θα διανεμηθεί σε έντυπη μορφή, αλλά θα αναρτάται κατά περίπτωση στην ιστοσελίδα του
Δήμου και του Ν.Π.Δ.Δ. «Ηλίας Κατσούλης», προκειμένου να  ενημερώνονται οι Δημότες άμεσα  και για τις τυχόν τροποποιήσεις του.

Ελπίζουμε να απολαύσετε τις Πολιτιστικές μας εκδηλώσεις και παρά τις ιδιαίτερες προκλήσεις, που αντιμετωπίζουμε, να έχουμε όλοι ένα χαρούμενο και δημιουργικό Καλοκαίρι μεΥγεία, Ασφάλεια, Πολιτισμό και Ελπίδα.

Η αντιδήμαρχος Πολιτισμού,

Ελίνα Μενούνου

Τζότζο (Jojo Rabbit)”

ΠΕΜΠΤΗ 16/7 – 22:00

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 17/7 – 22:00


Δραματική 2019 || Διάρκεια: 114′

Η ιδέα μιας ταινίας που απογυμνώνει, μέσω της σάτιρας, την μπαναλιτέ του ναζισμού είναι διαχρονική στην ιστορία του σινεμά. Στην αντιναζί παρέα των Τσάρλι Τσάπλιν («Ο Μεγάλος Δικτάτωρ») και Ρομπέρτο Μπενίνι («Η Ζωή Είναι Ωραία»), μεταξύ άλλων, έρχεται να προστεθεί ο Νεοζηλανδός με εβραϊκές ρίζες Τάικα Γουαϊτίτι («What We Do in the Shadows», «Thor: Ragnarok») με ένα φιλμ περισσότερο συγγενές στη διάθεση του Ιταλού κωμικού παρά του πολιτικά φορτισμένου Σαρλό.

Κεντρικός ήρωας της ταινίας ο 10χρονος πιτσιρικάς Τζότζο, ένας φανατικός οπαδός της ναζιστικής ιδεολογίας, που φαντασιώνεται πως καλύτερός του φίλος δεν είναι άλλος από τον ίδιο τον Αδόλφο Χίτλερ, τον οποίο ενσαρκώνει (όχι πάντα) ζωηρά ο Γουαϊτίτι. Ολόκληρος ο κόσμος του μικρού θα γυρίσει ανάποδα, όταν ανακαλύψει πως η μητέρα του κρύβει στο σπίτι μια ελάχιστα μεγαλύτερή του Εβραία. Ο αποσβολωμένος ήρωας αναγκάζεται να την ανεχτεί ώστε να προστατεύσει τη μαμά του την ώρα που ο Β΄ Παγκόσμιος Πόλεμος βρίσκεται στην τελευταία πράξη του.

 

Ο Τζότζο είναι ένας αρχετυπικός ήρωας του Γουαϊτίτι, καθώς πρόκειται για ένα ονειροπόλο αγόρι τραυματισμένο από την πατρική απουσία, όπως αντίστοιχα έχουμε δει στα προηγούμενα φιλμ του «Boy» και «Hunt for the Wilderpeople». Η φαντασία συνιστά το μοναδικό καταφύγιο αυτών των χαρακτήρων απέναντι σε μια πολύπλοκη πραγματικότητα με την οποία προσπαθούν να συμφιλιωθούν. Το κενό που νιώθει ο Τζότζο έρχονται να καλύψουν ο ναζισμός και οι αναπαραστάσεις του. Η επιβεβλημένη ομοιομορφία ικανοποιεί αυτόματα την αίσθηση του ανήκειν, ενώ η ανάδειξη του Φίρερ σε κυρίαρχη πατρική φιγούρα φροντίζει για τα υπόλοιπα.

Το πρώτο μέρος της ταινίας αναβλύζει ζωντάνια, μια και ο Γουαϊτίτι υιοθετεί έναν feelgood συνδυασμό βιτριολικού σλάπστικ χιούμορ και «γουεσαντερσονικού» στιλιζαρίσματος, το οποίο χαρίζει μερικές αυθεντικά αστείες και διόλου κανιβαλιστικές στιγμές. Δεν συμβαίνει το ίδιο στο δεύτερο μισό του «Τζότζο», όπου φαίνεται σαν να τελειώνουν τα καύσιμα της έμπνευσης, καθώς η ατμόσφαιρα από ανάλαφρη μετατρέπεται άξαφνα σε σοβαροφανή. Μοιάζει λες και ο Γουαϊτίτι συνειδητοποίησε ετεροχρονισμένα πως τα πράγματα δεν είναι και τόσο αστεία τελικά.

 

Τότε παίρνουν τα ηνία οι βολικές σεναριακές λύσεις, που οδηγούν στην εύκολη συγκίνηση και την ανάδειξη της αγάπης ως γιατρικού που τα θεραπεύει όλα. Αποφεύγεται δε τεχνηέντως οποιοδήποτε πολιτική αναφορά, με τις ιστορικές απλουστεύσεις να παραμένουν χτυπητές. Χάρη όμως στην ειλικρινή διάθεσή του φτιάχνει ένα φιλμ που διαβάζεται καλύτερα ως καλόκαρδο παραμύθι παρά ως αιχμηρή αντιναζιστική σάτιρα και το οποίο του έφερε το μεγάλο βραβείο στο Φεστιβάλ του Τορόντο αλλά κι έξι οσκαρικές υποψηφιότητες.

Γέτι: Ο Χιονάνθρωπος των Ιμαλαΐων

ΤΕΤΑΡΤΗ 22/7 – 21:30

Animation 2019  || Διάρκεια: 99′

Από την Pixar μέχρι τη Δανία, κάθε δεύτερο animation παραλλάσει με έναν καινούργιο τρόπο την ιστορία της φιλίας ενός παιδιού/εφήβου με ένα διαφορετικό Άλλο, συνήθως ζώο ή εξωγήινο. Σε αυτό το μοτίβο, λοιπόν, ένας Γέτι με μαγικές ιδιότητες δραπετεύει από ένα εργαστήριο πειραμάτων στη Σανγκάη, όπου ήταν φυλακισμένος, και καταφεύγει στην ταράτσα μιας πολυκατοικίας.



Η νεαρή Γι, η οποία τον ανακαλύπτει, αποφασίζει να τον βοηθήσει να επιστρέψει στα Ιμαλάια προτού οι στυγνοί εκμεταλλευτές τον συλλάβουν ξανά, μέσα από ένα προσανατολισμένο στο ανήλικο και το ασιατικό κοινό ταξίδι πολλαπλής ενηλικίωσης. Η σκηνοθέτις και σεναριογράφος Τζιλ Κάλτον («Οι Ήρωες του Δάσους») βρίσκεται εκεί για να φροντίσει ώστε αυτό να μείνει πιστό στους χιουμοριστικούς και περιπετειώδεις κανόνες του χολιγουντιανού animation.
Προβάλλεται με ελληνική μεταγλώττιση.

Κατηγορώ…! (J’Accuse)

ΔΕΥΤΕΡΑ 20/7 – 22:00

ΤΡΙΤΗ 21/7 – 22:00

Δραματική 2019 || Διάρκεια: 132′

Ο Ρομάν Πολάνσκι έχει πολλούς λόγους να θαυμάζει τον Ζορζ Κλεμανσό. Τον θαρραλέο Γάλλο εκδότη και πολιτικό, ο οποίος καθόρισε τη Γ΄ Γαλλική Δημοκρατία. Ευφυής, προοδευτικός και ασυμβίβαστος, ήταν από τους ισχυρότερους υπερασπιστές του Εμίλ Ζολά στην πολύκροτη υπόθεση Ντρεϊφίς (Ντρέιφους στα καθ’ ημάς), ενώ ιστορική έχει μείνει η φράση του: «Η στρατιωτική δικαιοσύνη έχει τόση σχέση με τη δικαιοσύνη όσο η στρατιωτική μπάντα με τη μουσική».



Θεωρώντας πως ο ίδιος έχει υπάρξει θύμα ψευδών κατηγοριών και προκατειλημμένων απόψεων περί βιασμού και σεξουαλικής κακοποίησης, ο Πολωνοεβραίος σκηνοθέτης βρίσκει πολλά κοινά ανάμεσα στη δική του ιστορία και σε εκείνη του εβραϊκής καταγωγής Γάλλου αξιωματικού Αλφρέντ Ντρεϊφίς. Αποδιοπομπαίος τράγος της ανάγκης των στρατιωτικών αρχών να βρουν τον προδότη που έδινε απόρρητες πληροφορίες στους Γερμανούς, ο Ντρεϊφίς οδηγήθηκε τον Νοέμβριο του 1894 ενώπιον του στρατοδικείου, όπου καταδικάστηκε για εσχάτη προδοσία. Καθαιρέθηκε και τον Απρίλιο του επόμενου έτους απεστάλη σιδηροδέσμιος στο Νησί του Διαβόλου.

 

Εν τω μεταξύ, ο γνώστης της υπόθεσης αντισυνταγματάρχης Ζορζ Πικάρ ανέλαβε επικεφαλής των μυστικών υπηρεσιών και δεν άργησε να διαπιστώσει πως πίσω από τις κατηγορίες εναντίον του Ντρεϊφίς είχε στηθεί μια περίτεχνη πλεκτάνη που άφηνε ανέγγιχτο τον αληθινό ένοχο, τον ταγματάρχη Φέρντιντ Εστερχάζι. Αταλάντευτης ηθικής, ως στρατιωτικός παλαιάς κοπής, ξεκινά τότε μια ριψοκίνδυνη έρευνα για τη συγκέντρωση αθωωτικών στοιχείων, αλλά βρίσκει μπροστά του αμετανόητο το γαλλικό μιλιταριστικό κατεστημένο. Η επιμονή του και το πύρινο άρθρο του Εμίλ Ζολά «Κατηγορώ…!» όμως ανοίγουν το δρόμο της (καθυστερημένης) δικαίωσης.

Αν και αντανακλά ξεκάθαρα τις δικές του περιπέτειες, ο Πολάνσκι χειρίζεται την υπόθεση Ντρεϊφίς με στιβαρή νηφαλιότητα, υπογράφοντας την καλύτερη ταινία του εδώ και πολλά χρόνια. Πατώντας σ’ ένα στέρεα δομημένο σενάριο που συνυπογράφει με τον Ρόμπερτ Χάρις («Ο Αόρατος Συγγραφέας»), αναδεικνύει μέσα από ένα καλοκουρδισμένο θρίλερ εποχής τη σχέση πολιτικής πρακτικής και ηθικών αξιών (κοφτερή σαν ψυχρό λεπίδι η τελική σκηνή), εθνικιστικού φανατισμού και ψυχολογίας των μαζών, όσο και την αιώνια διαμάχη κάθε μορφής εξουσίας με την εξατομικευμένη ανθρώπινη συνείδηση.

 

Ανέκαθεν πιστός στην πεποίθησή του πως ο άνθρωπος στέκει αδύναμος απέναντι σε δυνάμεις που τον υπερβαίνουν («Το Μωρό της Ρόζμαρι», «Τσάιναταουν», «Ο Ένοικος», «Η Ένατη Πύλη», «Αόρατος Συγγραφέας»), ο Πολάνσκι ευθυγραμμίζει δεξιοτεχνικά το διασημότερο στρατιωτικοπολιτικό σκάνδαλο της πρόσφατης ιστορίας με τη ζηλευτή φιλμογραφία του, καυτηριάζει τη διαχρονική μισαλλοδοξία που εμφωλεύει στις ευνομούμενες δυτικές δημοκρατίες, εξαπολύει το «Κατηγορώ…!» του στην πολιτική ορθότητα της #MeToo πραγματικότητας και κερδίζει το Αργυρό Λιοντάρι και το βραβείο κριτικών του φεστιβάλ Βενετίας όσο και τέσσερις υποψηφιότητες Ευρωπαϊκών Βραβείων (ταινίας, σκηνοθεσίας, σεναρίου και α΄ αντρικού ρόλου).

Μετά το Γάμο

ΣΑΒΒΑΤΟ 18/7 – 22:00

ΚΥΡΙΑΚΗ 19/7 – 22:00

Δραματική 2019 || Διάρκεια: 112′

Το υποψήφιο για Όσκαρ «Μετά το Γάμο» (2006) της Σουζάνε Μπίερ ξεκινάει από ένα ορφανοτροφείο στην Ινδία, σαν αυτό το οποίο διευθύνει η καλοσυνάτη Ίζαμπελ στο ριμέικ του Μπαρτ Φρέντλιχ («Ο Μύθος των Αποτυπωμάτων», «The Rebound»). Μόνο που το ίδρυμα αντιμετωπίζει προβλήματα επιβίωσης, έτσι όταν εμφανίζεται μια υποψήφια χορηγός από τη Νέα Υόρκη, η Ίζαμπελ είναι υποχρεωμένη να μπει στο αεροπλάνο. Η γνωριμία της με την επιτυχημένη επιχειρηματία Τερέζα Γιανγκ θα είναι αποκαλυπτική, φέρνοντας ένα κουαρτέτο χαρακτήρων (τις δύο γυναίκες συν τον σύζυγο και την κόρη της Τερέζα) μπροστά σε σκληρά ηθικά διλήμματα.

Τα κρυφά ατού της πλοκής τραβιούνται επιδέξια από το σεναριακό μανίκι, το όλο δράμα όμως προχωρά μάλλον άτονα και σίγουρα χωρίς να διαθέτει κινηματογραφική προσωπικότητα. Οι ήρωες υποφέρουν, τα υπαρξιακά ερωτήματά τους είναι βασανιστικά, αλλά ο Φρέντλιχ δεν έχει τη σκηνοθετική ικανότητα να μπήξει τα νύχια του βαθιά και να γδάρει τα εσώψυχα ανθρώπων παγιδευμένων στα λάθη του παρελθόντος, παραμένοντας ένας συγκροτημένος πλην άτολμος σινε-αφηγητής.

Ευχαριστήρια επιστολή Γ. Ν. Κορίνθου

Η ομάδα Ραπτικής απο το ΚΑΠΗ Ξυλοκάστρου  κατασκέυασε και δώρισε 200 υφασμάτινες μάσκες πολλαπλών χρήσεων για την προστασία των εργαζομένων στο Γενικό Νοσοκομείο Κορίνθου. Εκ μέρους του Διοικητή του Γενικού Νοσοκομείου Κορίνθου κ. Γρηγόριου Καρπούζη το Κ.Α.Π.Η. Ξυλοκάστρου έλαβε την παρακάτω ευχαριστήρια επιστολή

” Η Διοίκηση και το προσωπικό του ΓΕΝΙΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΚΟΡΙΝΘΟΥ εκφράζει ολόψυχα τις ευχαριστίες και την ευγνωμοσύνη για την έμπρακτη συμπαράστασή σας, στις έκτακτες ανάγκες που διέρχεται η χώρα μας, με την δωρεά σας (200 τμχ μάσκες), συνδράμοντας με τον τρόπο αυτό στην προσπάθεια όλων μας για την αντιμετώπιση της πανδημίας.
Οι πράξεις αυτές ευχόμαστε να βρουν μιμητές στη κοινωνία μας, με τη παροχή κάθε
είδους αντίστοιχης βοήθειας.” 

Πρόσκληση για συνεδρίαση Διοικητικού Συμβουλίου του Ν.Π.Δ.Δ. «ΗΛΙΑΣ ΚΑΤΣΟΥΛΗΣ» 13/7/2020

Προς: Μέλη Διοικητικού Συμβουλίου του Ν.Π.Δ.Δ. «ΗΛΙΑΣ ΚΑΤΣΟΥΛΗΣ».

Σας καλούμε στη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαίου Παιδείας & Κοινωνικής Αλληλεγγύης- Πολιτισμού Αθλητισμού & Περιβάλλοντος Δήμου Ξυλοκάστρου –Ευρωστίνης «ΗΛΙΑΣ ΚΑΤΣΟΥΛΗΣ», που θα πραγματοποιηθεί : ΤΗΝ  ΔΕΥΤΕΡΑ 13 ΙΟΥΛΙΟΥ   2020 και ώρα 14.00 στην αίθουσα του Κέντρου Νεότητας Ξυλοκάστρου, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 234 και 240 του Ν. 3463/2006 και του άρθρου 67 του Ν.3852/2010, για τη συζήτηση και λήψη απόφασης στα παρακάτω θέματα:

  1. Περί αίτησης – επιστολής κ. Νάτσιου Αντώνη που αφορά στην ανάδειξη της ιστορικής μάχης στα Μαύρα Λιθάρια και στην Ακράτα και της εμβληματικής μορφής του Ευρωστίνιου οπλαρχηγού καπετάν Παναγιωτάκη Γεραρή. 
  2. Έγκριση πρακτικού δημοπρασίας μίσθωσης ακινήτου για τη στέγαση του Κ.Α.Π.Η. Δερβενίου του Ν.Π.Δ.Δ. 
  3. Προγραμματισμός Πολιτιστικών Εκδηλώσεων στο Δήμο Ξυλοκάστρου – Ευρωστίνης

  

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ  ΤΟΥ Δ.Σ.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΚΕΡΟΣ

Μπάτε Σκύλοι Αλέστε 2

ΤΕΤΑΡΤΗ 15/7 – 21:30

Animation 2019 || Διάρκεια: 86′
Κατάλληλη για όλες τις ηλικίες

Η συνέχεια της πρώτης γνωριμίας μας με τον Μαξ, τον τυπολατρικά πιστό σκύλο της Κέιτι, φέρνει στην παρέα των Νεοϋορκέζων τετράποδων φίλων του έναν απρόσμενο επισκέπτη. Μετά το γάμο της η αφεντικίνα του Μαξ αποκτά ένα σκανταλιάρικο μωρό κι εκείνος εξελίσσεται άμεσα στον νευρωτικό προστάτη του. Τα όρια της ψυχραιμίας και της υπομονής του όμως δοκιμάζονται σε μια περιπετειώδη εκδρομή της οικογένειας στην εξοχή, με το σίκουελ της μεγάλης επιτυχίας του 2016 να ενώνει προσχηματικά τρεις ιστορίες σε ένα animation-συρραφή από αστεία γκαγκ.

 

Η πρώτη αφορά την «ενηλικίωση» του Μαξ στο επικίνδυνο φυσικό περιβάλλον, η άλλη την προσπάθεια της σκυλίτσας Κλόι να ανακτήσει ένα παιχνίδι από μια αγέλη «δαιμονικών» γατών και τέλος τη θαρραλέα απόπειρα του κούνελου Χιονόμπαλα να απελευθερώσει από τα δεσμά της μια καλοκάγαθη τίγρη. Το χιούμορ κάνει γκελ στο ανήλικο κοινό, οι χαρακτήρες είναι ξεκαρδιστικοί και όλα λειτουργούν ως επανάληψη της εμπορικά επιτυχημένης συνταγής της πρώτης και σεναριακά ευρηματικότερης ταινίας.

Η ταινία προβάλλεται μεταγλωττισμένη στα ελληνικά.